Samen komen we verder!

Ontstaan JobHulpMaatje

In 2015 is in Staphorst vanuit het diaconaal platform een initiatief geboren om werkzoekenden te ondersteunen. Hiervoor is de hulp gezocht bij Stichting JobHulpMaatje Nederland. Deze stichting maakt het verschil voor mensen in nood, door werkzoekenden de ondersteuning van een vrijwillige Maatje te bieden. Naar dit voorbeeld is Stichting Hulpmaatje Staphorst ontstaan. 

Uitbreiding SchuldHulpMaatje

Inmiddels is Hulpmaatje Staphorst uitgebreid en helpen we ook mensen die geldzorgen hebben, SchuldHulpMaatje Staphorst. In samenwerking met SchuldHulpMaatje Meppel willen wij ook u in Staphorst bijstaan.

Samenwerking

Samen met de lokale kerkelijke gemeenten in de gemeente Staphorst e.o. stelt JobHulpMaatje goed getrainde vrijwilligers beschikbaar voor werkzoekenden die een extra zetje nodig hebben. Dit wordt allemaal mede mogelijk gemaakt met ondersteuning van vele lokale ondernemers.

Bestuur
Het bestuur van Hulpmaatje Staphorst bestaat uit:

Dhr. W. Witte (algemeen adjunct), Dhr. J. Kolk (voorzitter), Mevr. T. Bouwman (secretaresse), Mevr. G. de Haan (penningmeester), Dhr. J. Koster (algemeen lid).

De coördinator van Hulpmaatje Staphorst is: Henriëtte de Weerd.

Het algemeen postadres is: Hulpmaatje Staphorst, Oude Rijksweg 33, 7951 DX Staphorst.

ANBI
Officiele naam: Stichting Hulpmaatje Staphorst e.o.
Rekening: NL11 RABO 031 626 48 65
KVK-nummer: 67583067
RSIN: 857083879
Postadres: Oude Rijksweg 33, 7951 DX, Staphorst
E-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie; alle bestuursleden en vrijwilligers doen het werk pro Deo. Om onze hoge kwaliteitsnormen voor zorg en begeleiding van de vrijwilligers waar te maken, maken we gebruik van (betaalde) professionele trainers en een maatjescoördinator.

Jaarverslag 2019

Klik hier voor het jaarverslag 2019.